hey , thankyou for viewing my blog and don't forget to follow my bloggie . ILOVEYOU SUPERHERO , SUPERGIRLS AND SUPERFAMILY :)

Friday 4 November 2011

menangis dalam ketawa

pelik kan baca tajuk tu ? tapi benda tu lah yang aku buat . Aku cuba nak jadi kuat sebab dalam beberapa hari ni aku rasa kehilangan . Kehilangan yang mungkin tak akan dapat diganti . I don't know sejak bila aku jadi selemah ni . DIA tau yang terbaik buat aku , DIA dah susun perancangan untuk kehidupan aku . Mungkin ini jalan yang terbaik . 
Aku tau aku kene bangon , aku kene jadi kuat . Aku terlalu lembik dan aku terlalu lemah . Apetah lagi , selepas ni semuanya akan berubah . Aku dah dapat jangakakan tapi waktu berjalan terlalu pantas untuk dikejar semua kenangan manis . 
I need a shoulder please :'( 

No comments:

Post a Comment