hey , thankyou for viewing my blog and don't forget to follow my bloggie . ILOVEYOU SUPERHERO , SUPERGIRLS AND SUPERFAMILY :)

Thursday 3 November 2011

menangis lagi :'(

ingatkan bila dah masuk bulan NOVEMBER nie , hari-hari yang datang akan buat aku lebih matang dalam membuat sesuatu urusan . tapi kali nie aku betul-betul lemah and aku tak kuat . 
Dari 1november lagi aku dah menagis , Hari nie da masuk hari yang kedua dalam november dan aku menangis lagi . Ade je benda yang buat aku sedihh . Tapi , aku tahu setiap yang terjadi kat aku ada hikmahnya . Tapi aku manusia biasa yang kadang-kadang kecundang dengan air mata sendiri . 
Tanpa aku sedari , masa dah berjalan dengan begitu pantas sekali . Orang yang selalu dengan aku pasti akan tinggalkan aku satu hari nanti , aku percaya , kita tak akan selamanya sebab kau juga pernah mengatakan pada aku benda yang sama . 
I do it everything for you , everything , sampai aku abaikan diri aku sendiri semata-mata untuk kau yang selalu bersama aku , susah senang , kita bersama
Aku dah tak nak nagis , tapi aku percaya , aku akan menangis lagi , kali nie mungkin depan kau sebab aku tak dapat nak kawal perasaan aku . This november is my sadness and crying month . I try to be strong but i don't know how far i can go for hide this sadness :'(

No comments:

Post a Comment