hey , thankyou for viewing my blog and don't forget to follow my bloggie . ILOVEYOU SUPERHERO , SUPERGIRLS AND SUPERFAMILY :)

Friday 9 March 2012

This is not my fault !

Tadi kat sekolah lepak-lepak dengan eyra tu semua . Then , terjumpa fana dekat-dekat dengan kelas . Lepas tu aku datang dekat dia . Tanya 13/3 ni jadi ke tak . Dia cakap "laaa , ingat kan tak jadi , semua diam je , aku dah ajak orang lain" . Aku masa tu macam terkejut , padahal dia ajak hangout , lepastu dia pulak kata tak jadi . Lepas tu dia cakap nanti apa-apa hal massage je dia . Then , aku cakap alaa , lecehlaaa . Fana cakap " apa guna ada phone tapi tak reti nak massage" . Time dia cakap tu dah la suara dia kuat , aku cakap apa-apa hal bukak la L.O.V.E . Dia kata dia tak bukak then dia terus jalan masuk kelas . Aku tak ingat bila aku marah dia ? Intan dengan atul pun ada tadi masa aku bebual dengan fana . Ape sehh cakap aku marah . Padahal aku bengang dengan dia cakap kuat-kuat . ergghhhh
Lepas balik sekolah tu aku massage la eyra , byla , alyn and ayuz pasal benda tu . Aku bangun tidur byla cakap jadi hari selasa ni jadi . okay la fine , cuma tanya nanti nak bawak barang apa je . 
Lepas tu online bukak facebook , bukak kat L.O.V.E dia mintak maaf lepas tu dia cakap nie "for syafiqah , fana mintak maaf . fana tak de niat nak spoil kan . ingat korang tak nak buat . fana tak confirm pun nak keluar dgn org lain . fana baru rancang harini . fana baru nak cite yg betol tp fyqa dah marah . sory sgt2 . korang still ada rezeki nak kua same2 . korang kan still boleh kua kalau fana takde . takpe . btw sory sbb fana tak sempat bg tahu perkara yang betol " .

So , aku dah terangkan dan tiada unsur-unsur marah disini . Dan saya cuma tidak sabar nak jumpa kawan-kawan saya selasa ni di Taman Merdeka :)







No comments:

Post a Comment