hey , thankyou for viewing my blog and don't forget to follow my bloggie . ILOVEYOU SUPERHERO , SUPERGIRLS AND SUPERFAMILY :)

Sunday, 19 February 2012

Today is Sunday , Tomorrow is Monday

See tajuk tu , saya tahu semua tahu hari ni hari apa dan besok hari apa tapi apa salahnya saya ingatkan lagi hahaha :)
Saya cuma nak cakap besok saya pergi sekolah hanya jumpa eyra dan fana sahaja . Lagi tiga mana ? Diaorag pergi sekolah diaorang la . Saya rasa kosong lagi tempuhi hari besok . Saya rindukan diaorang . Betul ni tak tipu . Tapi nak buat macam mana kan , tabahkan hati je laaa :|
Ni lagi sorang , mana dia ni . Kenapa tak text saya ? kenapa biarkan saya tertunggu awak ? kenapa awak macam tak ada rasa rindu kat saya ? kenapa macam saya seorang je yang rasa ? haihhhh , how sad life i have . Awak ada kredit kan ? saya tahu . Tapi awak tak text saya pun cakap rindu ke apa :(
Saya benci perasaan ni dan saya jujur :'|

No comments:

Post a Comment